۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

معرفی شبکه سبز


سلام
این وبلاگ به منظور ارتباط هر چه بیش تر فعالان جنبش سبز در ایران راه اندازی شده است. هدف ما تعامل بیش تر و مطلع شدن از نظرات و ایده های دیگران در جهت بهبود برنامه های جنبش هست. طبیعتاً همفکری در مورد برنامه های جنبش و احیاناً معرفی برنامه های مشترک هم‌زمان در شهرهای مختلف می تواند کمک بسیار مؤثری به پیش‌برد جنبش بکند.
به همین دلیل روند به روز رسانی مطالب این وبلاگ کمی متفاوت با بقیه است. به روزرسانی مطالب این وبلاگ لزوما توسط یک نفر انجام نمی شود. در واقع، مجموعه ای از نویسندگان قادر به افزودن پست جدید در این وبلاگ خواهند بود. همین جا از تمامی دست اندر کاران وبلاگ‌های جنبش سبز در شهرهای مختلف ایران دعوت می شود که با ارسال ایمیل به آدرس greenblognet@gmail.com در لیست نویسندگان این وبلاگ قرار بگیرند.

(توجه: از آدرس جی میلی که با آن به وبلاگ خود دسترسی دارید ایمیل ارسال کنید. سعی کنید نمایه کاربر بلاگر خود را به همان نام وبلاگ خود تغییر دهید تا پست های ارسالی از سوی شما با نام وبلاگ شما ثبت شود.)

هر نویسنده می تواند ایده‌‌ها و فعالیت‌های مورد نظر فعالان شهر خود را در قالب یک پست در این وبلاگ منتشر کند تا فعالان جنبش در دیگر شهرها با نظرات خود و احتمالاً ارائه ایده‌های جدید در زمینه مورد نظر به پختگی و تأثیر گذاری فعالیت پیشنهادی کمک کنند.
در پست های بعدی راهکارهایی برای افزایش اثربخشی وبلاگ های جنبش سبز معرفی می شود.

۶ نظر:

kankash.shahriar گفت...

salam man email az tarafe kankash shahriar ersal kardam . ama midonid ke etemad kardan dar sharayete feeli karesakhtie lotfan etelaate bishtari az karhatoon eraee bedin.

شبکه سبز گفت...

سلام. با شما موافقم که اعتماد کردن کار سختیه. این وبلاگ توسط یکی از شهرستان‌ها ایجاد شده. اما چون اعضا خودشون می تونن پست اضافه کنن، پس اضافه کردن مطلب محدود به یک نفر نیست. برای اطمینان بیش‌تر می‌توانید با موج سبز آزادی (info@mowjcamp.org) تماس بگیرید و در مورد این شبکه اطلاعات کسب کنید. موج سبز آزادی راه‌اندازی این شبکه را پیشنهاد کرده‌است.

kankash.shahriar گفت...

باشه من هستم... برو بیم

جنبش سبز شاهی (قائم‌شهر) گفت...

من کد لوگوی این وبلاگ رو به وبلاگ خودمون اضافه کردم. برای این که بقیه هم با این‌جا آشنا بشن پیشنهاد می‌کنم همه‌ی اعضا این کد رو به وبلاگشون اضافه کنن.

Unknown گفت...

با مراجعه به سايت مجله ي تايم www.time.com در انتخاب تاثيرگزارترين شخصيت سال به مهندس موسوي راي بدهيد
لينك مربوط:
http://www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,1972075_1972078_1972577,00.html

لطفا اطلاع رساني كنيد

mahmood rastegari گفت...

سلام.

شما به وبلاگ من دعوت شدید.

www.enemydankey.blogfa.com